DEEPLACE.MD

Informatia de contact

Bulevardul Negruzzi 2, et.6, MD 2001, Chisinau, Moldova

"Telefon client" pentru "Banca Sociala"

(2001)

Scopul:

Implementarea subsistemului "Telefon client" în cadrul băncii comerciale "Banca Sociala"

Descrierea proiectului

Subsistemul a fost integrat în sistemul bancar deja existent al "Banca Sociala" - ]]>VaBank (ВаБанк)]]>.

Subsistemul "Telefon client" oferă posibilitatea de a furniza servicii de plată și informație cu ajutorul telefonului cu selecție în ton  (fax) și este orientat către clienții băncii – persoane fizice și juridice mici.

Sarcini spre îndeplinire

  • Introducerea și procesarea diverselor tipuri de dispoziții de plată și alte tipuri strict formalizate;
  • Obținerea informației despre bancă și serviciile băncii (adresele filialelor, cursuri valutare, dobânzi la depozite ș. a.);
  • Primirea extraselor de diferite forme și formate prin fax, precum și  a altor informații din bancă;
  • Oferirea altor servicii informaționale clienților (inclusiv servicii de plată contra unui comision).

Caracteristici distinctive

  • Adaptarea la cele mai răspîndite tipuri de utilaj destinat telefoniei computerizate. Sistemul este creat pe baza Phone Hardware Engine – o interfață universală pentru echipamente telefonice create de diferiți  producători. Sînt menținute plăcile telefonice de tip Dialogic, Pika;
  • Arhitectura distribuită a sistemului oferă posibilitatea de a organiza un sistem centralizat de deservire a clienților la telefon, în cazul dispersării teritoriale a posturilor telefonice;
  • Flexibilitatea sistemului și modalitatea simplă de extindere a posibilităților și funcțiilor fără intervenția developerilor. Toate aplicațiile telefonice sînt elaborate în BS-Script – un limbaj avansat de programare orientat către obiect;
  • Posibilitatea recepționării prin telefon a informației din alte subsisteme ale DBD BS-Client v.3 - "Banca - Client" și "Internet - Client", precum și a administrarea acestora.

Despre Client

Menţinerea poziţiei în grupul băncilor leader ale sistemului bancar din Moldova. Banca va continua să se dezvolte pe pieţele deja existente prin extinderea cantităţii şi îmbunătăţirea calităţii produselor sale bancare.

Respectarea criteriului principal de fiabilitate, lichiditate, stabilitate a Băncii - în conformitate cu toate cerinţele de reglementare ale BNM şi ale institutelor financiare internaţionale care colaborează cu noi.